Olen siis 38-vuotias nainen Pirkanmaalta. Perheeseeni kuuluu 40-vuotias mies, seiskaluokkalainen poika ja vitosluokkalainen tyttö. Työskentelen isännöintitoimistossa kirjanpitäjänä. Nyt on siis tarkoitus alkaa pitämään itsestään parempaa huolta, kun elämässä muut kulmakivet ovat kunnossa.

Tällä hetkellä vielä ison osan vapaa-ajasta vie lasten harrastukset, poika harrastaa salibandyä ja ultimatea ja tytär cheerleadingiä ja tanssia. Mies käy salilla ja pitää muutenkin huolta itsestään esim pelaamalla salibandyä ja muutenkin liikkumalla. Itsellä ei tällä hetkellä ole muita liikuntaharrastuksia kuin kävely, mitä tulee kuitenkin tehtyä muutaman kerran viikossa. Maanantaina aloitan ystävän kanssa käymään Easyfit salilla. Monesti olen elämässäni aloittanut salilla käymisen ja vaikka mitä muutakin, mutta aina ne alun innostuksen jälkeen pian lopahtaa, mutta nyt on tavoite ettei niin käy.

Kun tuon liikuntapuolen saisi sujumaan niin sen jälkeen voisi pohtia syömisiä. Dieettejäkin olen kokeillut jos minkälaista. Viime syksynä kokeilin Ritan ja Akin pikkujouludieettiä ja se tuntui tosi hyvältä. Ehkä sitä voisi noudattaa, kun saa tuon liikuntapuolen sujumaan, koska itseni tuntien näitä ei kannata yhtä aikaa aloittaa ;) Ensimmäinen tavoite olla hieman paremmassa kunnossa on siskon tytön häät elokuussa <3 Pudotettavaa painoa mulla olisi 15-20 kg ettei se ihan mahdottomuus olisi pudottaa nopeampaakin, mutta mulla tavoite on joulukuulle 2019, kun täytän sen 40. Mutta nyt lauantai-illan ruoan pariin, tacovuoka on meidän herkkua ja sitä ajattelin nyt tehdä. Lauantain jatkoa lukijoille, jättäkää kommenttia jos käytte :)